هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳

  • کد خبر: ۲۳۴۱۴۳
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
  • ۱
ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳
رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در خراسان رضوی گفت: در ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در مشهد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ بستر لازم برای گفتگو‌های انتخاباتی، پخش مناظرات تلویزیونی و تریبون‌های آزاد فراهم خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آیین افتتاح ستاد مردمی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی برگزار شد. دفتر مرکزی این ستاد در ابتدای خیابان ابن سینا مشهد است.

تلاش کمیته‌های اجرایی برای ایجاد شور انتخاباتی

در این مراسم، مهدی رجب‌پور رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در خراسان رضوی اظهار کرد: جلسات متعددی برای بررسی اولویت‌های ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان برگزار شده و به اتفاق آرا، کنش‌گری فرهنگی اجتماعی به عنوان محور اصلی همه برنامه‌ها در دستورکار قرار می‌گیرد. بر همین اساس، برگزاری جشن‌های قربان تا غدیر، جلب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و حمایت فرهنگی از دکتر محمدباقر قالیباف به‌عنوان سه اولویت اصلی دنبال خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده تا با فعالیت ستاد مردمی، فضای انتخاباتی بانشاطی در سطح شهر و استان شکل بگیرد. به همین منظور، همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ بستر لازم برای گفتگو‌های انتخاباتی، پخش مناظرات تلویزیونی و تریبون‌های آزاد فراهم خواهد شد و هدف‌گزاری اصلی این است که افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در دو بخش آقایان و بانوان دنبال شود.

رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت از کاندیدای اصلح همزمان با گفتمان‌سازی در جبهه انقلاب اسلامی و نامزد‌ها و استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و تشکلی از اهداف اصلی این ستاد است، گفت: تا پایان زمان تبلیغات، این ستاد هر روز فعال خواهد بود. هم چنین کمیته‌های مختلفی، چون رسانه، تولید محتوا، خواهران، تشکل‌ها و چند حوزه دیگر فعال شده‌اند تا براساس اقتضای روز و دغدغه اقشار مختلف مردم به تقویت شور انتخاباتی در شهر و استان کمک کنند.

وی بیان کرد: توجه ویژه به گرامیداشت جشن‌های قربان تا غدیر، حضور پرشور نوجوانان برای افزایش شور و نشاط انتخابات و دعوت از اقشار مختلف جامعه از نکات حائز اهمیت و متمایز این ستاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
0
درود بروقای قولیباف
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->